Nici APTOS – lifting twarzy i ciała

Szukasz skutecznej metody na odmłodzenie skóry twarzy i ciała? Znamy na to sposób! Rozpuszczalne nici APTOS wykazują właściwości liftingujące i biorewitalizujące, dzięki czemu Twoja skóra odzyska dawny blask bez interwencji chirurgicznej.

Nici APTOS a odmładzanie skóry

Nici APTOS to jedna z najskuteczniejszych metod liftingujących. Ich rozpuszczalna struktura posiada mikrowypustki, które zaczepiają się w tkankach. W ten sposób tworzy się podskórny stelaż, powstrzymujący procesy grawitacyjne. Do implantacji nici wykorzystuje się igły, których budowa umożliwia precyzyjne ruchy i właściwe uchwycenie tkanek w celu ich przesunięcia.

W składzie nici znajduje się kwas polimlekowy, który inicjuje procesy przywracające zdrowy wygląd Twojej skóry, a niekiedy również nawilżający kwas hialuronowy. Widoczne efekty są wynikiem pobudzenia produkcji elastyny i kolagenu, odpowiedzialnych za jędrność i gęstość Twojej skóry.

Mocne strony zabiegu

– Natychmiastowe i długotrwałe efekty – zabieg pozwoli Ci szybko i na długi czas pozbyć się zwiotczałej skóry.

– Krótka rekonwalescencja – po wykonaniu zabiegu wszczepienia nici APTOS możesz szybko powrócić do codziennych zajęć.

– Bezpieczeństwo – podczas zabiegu wykorzystywane są certyfikowane, wchłanialne produkty i technologia chroniona patentami międzynarodowymi.

Jeśli Twój urok psują:

– zmarszczki tzw. linie marionetki

– fałdy między brwiami

– opadnięte brwi lub powieki

– lwia zmarszczka, kurze łapki

– zmarszczki nad górną wargą, rozmyty kontur ust

– zwiotczały owal twarzy, podbródek lub linia żuchwy

– objawy starzenia dekoltu i szyi (tzw. łabędzia szyja)

– zwiotczałe dłonie i ramiona (tzw. pelikany)

– utrata jędrności piersi i wewnętrznej strony ud

– rozstępy na pośladkach lub brzuchu,

a także inne zagłębienia na ciele wymagające wymodelowania, to zabieg nićmi APTOS jest właśnie dla Ciebie!

Przebieg zabiegu

Zabieg wszczepienia nici APTOS jest całkowicie bezpieczny i trwa w zależności od wybranego fragmentu skóry około 30-60 minut. Podczas jego wykonywania nie musisz obawiać się bólu, ponieważ otrzymasz miejscowe znieczulenie.

Implementacja nici odbywa się z wykorzystaniem sterylnej, cienkiej igły, a Twoja skóra zostanie lekko nacięta jedynie w miejscu wprowadzenia nici. Lekarz wykonuje pojedyncze wkłucia, podczas których nici płynnie przechodzą przez tkanki skóry. Jedyne co możesz poczuć, to delikatne ukłucia, podobne do akupunktury.

Efekty

Pierwsze efekty zabiegu zauważysz tuż po wszczepieniu nici, jednak po około 6 tygodniach od implantacji będą one bardziej widoczne. Dodatkowo musisz pamiętać, że w skórze rozpoczynają się procesy regeneracji i stymulacji nowych włókien kolagenowych, więc finalny efekt pojawi się dopiero po około 2-3 miesiącach od zabiegu. Mimo to rezultaty utrzymują się nawet 2 lata, dzięki czemu zapomnisz o suchej i zwiotczałej skórze.

PRZED

PO